sain vihdoinkin sen maton valmiiksi. loppujen lopuksi siihen kului neljä mieheni superisoa t-paitaa, kaksi omaa pitkähihaista, kaksi mun t-paitaa ja mieheni siskon pitkähihainen. ja matosta tuli n. metri läpimitaltaan! eli aikamoinen kangassyöppö tollanen matto.. mut hieno tuli!! kuvan lisään jälkikäteen, vaihteeks..

äitilleni päätin virkata miehen vanhoista harmaista verkkareista korin ja oman punaisen paidan pilkoin ja virkkasin korin kylkeen sydämen. siihen koriin olen kyllä tyytyväinen! tuli oikein nätti..:) eli juuri sopiva joululahjaksi.. yllättävän hankala oli virkata se sydän samalla kun virkkasi laitoja, sen sydämen reunat kun ei meinannut pysyä tasaisina.

ja, tuunauksessa ollut takki alkaa olla pikkuhiljaa valmis, miehen toppatakistahan mä leikkasin paksun vuoren takkiini ja nyt olen ompelemassa takin omaa ohutta vuorta takaisin paikoilleen. tyypilliseen tapaani oon ommellu koko höskän käsin ja ei -niin-hienoilla-pistoilla, mut mulle se välttää. ja siitä hupusta tuli kyl hieno, just semmonen karvahuppu ku mitä oon talvitakkiin halunnu! :)

töitten jälkeen taidan suunnistaa kirpparille kattoo löytyiskö halvalla miesten isoja paitoja, virkkauspuuhiin tietty..:)