oon tykänny aina piirtää ja kai just kun oon piirtäny aina oikeestaan vaan ihmisiä niin ne alkaa jo jotenki luonnistua..siskon kahdesta vanhemmasta lapsesta piirsin muotokuvat, olin niihin ihan tyytyväinen..

antonista piirsin toisenkin kuvan kun sattui sellanen valokuva eteen josta oli mukava piirtää:

annikan lopullisen kuvan oon ilmeisesti kadottanut mutta tässä vaiheessa olevasta kuvasta kuva:

tykkään piirtää hiilellä ja lyijykynillä, yleensä oon piirtäny aina musta-valkoisia kuvia. nyt satuin ostaa värilliset hiilikynät joihin ihastuin, pitäisi vaan opetella enemmän käyttämään värejä, se kun ei oikein vielä luonnistu.

toisaalta vähän ahdistaa se että on edes jonkunlaisia piirustustaitoja, mä ku oon kuitenkin sellanen 'inspiraatiopiirtäjä', ja se inspis ku tulee joskus ja joskus ei sit millään..välillä saattaa olla puolenkin vuoden tauko ettei yhtään huvita piirtää, joskus taas saattaa muutamassa kuukaudessa täyttyä monta luonnoslehtiöö ja saa valmiiks isompiakin töitä. ja toinen juttu kans on mun piirtämisessä, kun tykkään piirtää vaan sellasta johon yhtäkkiä iskee inspiraatio, mut en yhtään tykkää mistään 'tilaustöistä'.anoppi esim halusi kerran et maalaisin sille limenvihreän (!) kukan, ja vieläpä aika ison sellaisen!! hitzi vie, eipä vois olla enää tylsempi aihe...no, ei varmaan tarvi ees mainita etten mä sitä 'saanu valmiiks'..:D

mummo näki näitä mun piirtämiä kuvia ja sehän innostui: 'joo, nythän sä voit toteuttaa minun pitkäaikaisen haaveen, piirtää hiilellä isoille tapettipapereille koko meidän isänpuoleisen suvun, eli n. 30henkilöä!! huh huh, siis sellanen koko seinän kokoinen projekti...siinäpä onki tekemistä!!!

 

ai nii, niistä tekstiilimaalauksistaki ajattelin laittaa kuvia, vaikka nää on kyllä tehty jo vuosi sitten..yksi ilta vaan pälkähti ajatus mieleen et onnistuisikohan maalata suoraan kankaalle tekstiilimaalilla, ja tällaisia sitten tuli tehtyä:

piirustusjäljet näkyy viel tässäkuvassa..:) ^^

pikkusiskolle pupuja paitaan

ja tää kuva tuli mun poikapuolelle ^^